استفاده همزمان واتساپ از دو گوشی

بازدید واتساپ که یک اپلیکیشن ارتباطی مشهور و با بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان می باشد در حال تست یک آپدیت است که کاربران آن بتوانند واتساپ را بدون نیاز به گوشی در دستگاه های مختلف ( تا 4 دستگاه به صورت همزمان ) استفاده کنند.

استفاده همزمان واتساپ در گوشی و کامپیوتر

تا به امروز اپلیکیشن واتساپ را می توانستید در گوشی موبایل خود و همزمان بر روی یک اپلیکیشن دسکتاپ و همچنین به صورت آنلاین در واتساپ وب که از طریق یک مرورگر قابل دسترسی است استفاده کنید. اما این مورد ایراد بزرگی دارد که باید حتماً یک حساب واتساپ روی گوشی شما نصب شده باشد و همچنین در هنگام استفاده از اپلیکیشن دسکتاپ یا مرورگر وب، اتصال گوشی شما به اینترنت باید برقرار باشد. علاوه بر این امکان استفاده واتساپ همزمان در دو گوشی موبایل وجود ندارد. بنابراین امکان استفاده همزمان از واتساپ کمی مشکل خواهد شد. اما در آپدیت جدید مدیران واتساپ به دنبال راهکاری هستند که بتوان بدون نیاز به باز کردن حساب روی گوشی موبایل به صورت مجزا در دستگاه‌های دیگر، از واتساپ استفاده کرد.

در حال حاضر یک حساب واتساپ نمی‌تواند در بیشتر از یک گوشی موبایل فعال باشد بنابراین در صورتیکه بخواهید از اکانت واتساپ خود در یک گوشی موبایل دیگر استفاده کنید باید  اکانت واتساپ خود را از گوشی موبایل قبلی حذف کنید البته در صورت اتصال اکانت واتساپ در گوشی موبایل جدید و تایید کدی که به شماره موبایل شما ارسال می شود، به صورت خودکار حساب قبلی غیر فعال خواهد شد. بر اساس شایعات و گفته‌های مدیران واتساپ امکان استفاده همزمان از یک اکانت واتساپ در دو گوشی و یا در دستگاه های دیگر فراهم می شود.

لایک

ارسال یک نظر

0 نظرات